ZWROTY I REKLAMACJE
Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie niniejszego Regulaminu Usługobiorca może składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej anna@perfectmoodboard.pl .
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- oznaczenie Usługobiorcy,
- przedmiot reklamacji,
- okoliczności uzasadniające reklamację,
- jeżeli reklamacja jest składana na podstawie przepisów o rękojmi:
- żądanie wymiany towaru albo
- żądanie usunięcia wady, albo
- oświadczenie o obniżeniu ceny (z określeniem kwoty, o którą cena ma być obniżona), albo
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Możliwość złożenia przez Usługobiorcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy ze względu na jego wadę jest ograniczone w następujących przypadkach:
- wada nie jest nieistotna,
- Usługodawca zaproponuje niezwłoczną i nieuciążliwą dla Usługobiorcy wymianę wadliwej usługi na wolną od wad lub tę wadę usunie.
- Usługobiorca będący konsumentem, w przypadku, o którym mowa w § 8 ust. 3 pkt 2 niniejszego Regulaminu, może:
- zamiast zaproponowanego usunięcia wady żądać wymiany,
- zamiast zaproponowanej wymiany żądać usunięcia wady (o ile jej usunięcie nie jest niemożliwe albo wymagałoby ponoszenia przez Usługodawcę nadmiernych kosztów).
- Usługodawca rozpatruje reklamację bezzwłocznie, nie później jednak niż w ciągu:
- 14 dni od jej otrzymania – w przypadku reklamacji złożonej na podstawie rękojmi;
- 30 dni od jej otrzymania – w pozostałych przypadkach.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w ten sposób, że:
- Usługodawca zwróci Usługobiorcy część lub całość ceny – nastąpi to w terminie, o którym mowa w § 8 ust. 5 pkt 1 niniejszego Regulaminu;
- Usługodawca usunie wadę lub wymieni towar na nowy – nastąpi to niezwłocznie. Usługodawca poinformuje Usługobiorcę o przewidywanym czasie realizacji jego roszczenia.
- Odpowiedzi na reklamację Usługodawca udziela w takiej samej formie, w jakiej została ona złożona, chyba że Usługodawca i Usługobiorca dojdą indywidualnie do innego porozumienia.